Scout (woven) tee X 2

Am avut o saptamana de concediu si am profitat din plin de ea. Am cusut in ultima luna cam cat am cusut tot anul. Azi va arat doua tricouri si mai am o rochie gata pe care sper s-o pozez maine.

Mi-am facut doua Scout. Primul l-am facut dintr-un tricot pentru ca era singurul material ce-l aveam la momentul repectiv si ma mancau degetele prea tare. Scout este un tipar pentru materiale tesute, dar am vazut multe variante si din tricot/jerse. Fiind primul a fost mai mult un test. Conform tabelului de masuri am scos marimea 10 si a iesit prea mare:

Image

Si nu am facut nici modificarea “standard” pentru mine, scos 1-2 cm de pe linia de deasupra busutului. Rascroiala a iesit imensa:

Image

Pentru al doilea am folosit marimea 6 si am scos 2 cm din partea de sus:

Image

Deja e mult mai bine, dar la urmatorul am sa scurtez putin linia umarului, probabil cu 0,5-1 cm. Materialul l-am luat din Walthamstow market, e un bumbac subtire, dar foarte batos. Cel in buline e la fel. Aveam de gand sa-l folosesc tot pentru un Scout, dar cred ca il pastrez pentru altceva. Tricoul asta are nevoie de ceva mai moale.

Pozele in casa ies minunat, mai ales daca sunt facute cu telefonul😦 . Cam asa arata materialul asta in realitate:

Image

Si nu pot sa nu va arat si puiul in costumul de carnacior😀

Image

One thought on “Scout (woven) tee X 2

  1. Pingback: Me made fail but sew indie May | Made in my living room

What do you think?

