Larissa – free bikini top crochet pattern

Vineri seara am primit un mail de la o persoana necunoscuta care imi cerea sa ii permit sa descarce un fisier incarcat de mine pe Google docs.

Era vorba despre modelul asta de sutien crosetat pe care l-am “creat” acum aproape 3 ani si de care uitasem complet. Bineinteles ca i-am permis, oricum il pusesem ca tipar gratuit pe Ravlery, si vad acum ca alte persoane l-au si folosit.

Multa lume ajunge pe blogul meu cautand scheme si modele de crosetat, asa ca am sa-l pun si aici, poate va folosi cuiva🙂

Cupa iese mai mult plata decat adanca. Daca vreti o cupa mai adanca, faceti doar 3dc in loc de 5dc in mijloc.

What do you think?

