Anna are rosii

M-am laudat saptamana trecuta ca mi-am facut o Anna rosie pentru petrecerea de craciun a companiei. V-o arat imediat, dar mai intai sa va spun ce greu a fost🙂

Mai intai m-am ratatcit cand m-am dus dupa materiale. Am plecat intr-o pauza de masa spre Goldhawk Road, 40-50 de minute faceam pe drum dus-intors, deci am zis ca am maxim 25 de minute sa caut material. Dar cum am pierdut 40-50 de minute doar la dus, pentru ca am tot mers pe strada gresita, am ajuns la magazine deja stresata si grabita, asa ca am cumparat primul material rosu, fluid si nu prea scump care mi-a iesit in cale. Era cam subtire si transaprent, asa ca a trebuit sa cumpar  si captuseala. Asta a fost cu fix o saptamana inainte de petrecere.

Inca nu aveam tiparul, am lalait-o pana vineri si m-am dus la o mercerie care ar fi trebuit sa aiba toate tiparele By Hand London. Dar, surpriza, nu o aveau pe Anna. Asta era tot intr-o pauza de masa, si merceria nu era foarte aproape de munca. Dar era aproape de un rest de Banksy, acoperit acum cu o placa de plexiglas.

Banksy pe Essex Road

Fiind vineri si petrecerea peste mai putin de o saptamana, trebuia neaparat sa cumpar tiparul ca sa pot lucra la rochie in weekend.  M-am uitat pe site-ul By Hand si am vazut ca si Anthropologie le vinde tiparele. Lucrez aproape de un magazin, asa ca am tras o fuga pana acolo inainte sa plec acasa. Si surpriza din nou… nici acolo nu era. Mai era o singura mercerie in Londra care trebuia sa aiba tiparul, cam la o ora de casa mea. Ca sa nu ma duc degeaba, le-am trimis un mail sa intreb daca au tiparul in magazin, si in sfarsit supriza a fost una placuta, raspunsul a fost da.🙂 Sambata dimineata l-am plimbat pe Sebi cu autobuzul pana in  West Hampstead. Lui Sebi ii place cu autobuzul.

In ciuda vicisitudinilor, am razbit si iata rezultatul:

Sebi m-a ajutat sa scot tiparul

Dar de restul m-am ocupat singura. A mai incercat el sa-mi regleze tensiunea atei si sa modifice putin tiparul prin metoda sfasierii🙂, dar in mare am lucrat singura.

Am taiat materialele cu foarfeca zig-zag, captuseala am cucust-o normal, iar la materialul de baza am cusut peste tot “frantuzeste”

Cred ca am cipit mai mult de 1,5cm in rezervele de coasere cand am cusut frantuzeste, pentru ca rochia e putin mai fixa decat captuseala😦

Fermoarul l-am cusut mai intai de mana, sa scap de “cocoasa” care iese cand se intinde materialul. Am cocasa la mai toata rochiile, desi am intarit rezervele pe care am cusut fermoarul. De data asta a iesit perfect.

Anna nu m-a imresionat la inceput, dar vazand rochia pe multe multe bloguri pe care le urmaresc, a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult. Mi se pare ca modelul asta vine bine pe oricine. Si eu mai am una aproape gata, una mai de toata ziua🙂

Am purtat rochia cu un body de spandex, sa evit liniile de la lenjerie si sa-mi stranga putin burta, dar data viitoare sigur o port fara. Body-ul s-a adunat in talie si mi-a starns putin bura, dar mi-a strans foarte tare si pieptul, care zici ca nici nu e.

Unde-i? Nu-i.

Ma rog.

Colege pe care nu le cunosteam (bine, nu cunosc oricum foarte multe) m-au oprit sa-mi spuna ca le place mult rochia mea.😀 Adevarul ca se misca foarte fain. Am incercat sa fac cateva poze in mers, dar pozele sunt facute cu telfonul si au iesit mai toate foarte in ceata.

4 thoughts on “Anna are rosii

  1. Pingback: New year, new language, no sewlution | Made in my living room

  2. Pingback: Craciun fericit! (si o noua Anna) |

What do you think?

