O coacăză

Coacazele sunt foarte populare aici – gasesti suc de coacaze, iaurt cu coacaze, Strepsils cu coacaze … Eu am mancat ultima oara cocaze acum vreo 20+ ani, cand bunicii mei de la Baltaraței inca mai aveau un coacaz care facea coacaze. Nu tin minte ce s-a intamplat in anii urmatori in care am mai fost acolo – ori a disparut coacazul, ori nu a mai facut coacaze. Oricum, sper ca la vara sa mananc si eu niste coacaze🙂

Fix acum 2 saptamani Sebi a vazut prima oara in viata lui reni si o bufnita alba. De fapt si pentru noi a fost tot prima oara.

Sebi si renul

Sebi si renul

Miercurea asta a fost petrecerea de craciun la servici si tema a fost Hollywood. Hm. Voiam de mult sa imi fac o Anna si s-a potrivit pentru tema petrecerii, mai ales ca are si o varianta lunga. Bine, cred ca orice tema ar fi fost o faceam cumva sa se potriveasca🙂 . Miercurea trecuta m-am dus din nou pe Goldhawk Road, si din nou m-am ratacit. M-am invartit aiurea vreo jumatate de ora, desi aveam oricum putin timp sa pierd in magazine. Dar daca nu ma pierdeam, nu as fi vazut asta:

Uxbridge Rd

Nu stiu totusi daca merita atata alergat:

Azi am fost cu Sebi la Walthamstow Market, Europe’s longest market street. Sebi s-a dat in masinute, care erau gratis cu ocazia “Small business Saturday“.

E Babies, nu Barbies

Materialele astea nu a fost gratis, dar au costat in medie 3 lire pe metru:

Planuri de la stanga la dreapta:

  • un fel de Kelly skirt din tercotul bleumarin care nu se vede in poza facuta la lumina becului cu telefonul meu performant de-o seama cu Sebi
  • Scout
  • Scout
  • Scout
  • Anna

Din nou promit tutorial pentru fusta, si plusez cu o Anna lunga si rosie si un Scout din tricot.🙂

One thought on “O coacăză

  1. Pingback: Anna are rosii |

What do you think?

