De ce cos(i)?

Profit de lipsa diacriticelor sa ma intreb si pe mine si pe voi de ce coasem?🙂
Eu cos pentru ca:

  1. nu imi place ce gasesc in magazine – nici calitatea, nici pe gustul meu (in magazinele din care imi permit sa cumpar ceva)
  2. vreau sa ma pot imbraca altfel decat restul lumii (asta inca nu mi-a iesit, inca nu am atatea haine facute de mine incat sa nu am si haine cumparate din magazinele de la punctul 1)
  3. am doar un metru si un pic🙂

Cand ma apuc sa cos ceva, inspiratia nu e niciun caz ceva ce a vazut intr-un magazin. Sa iti faci singur haine nu e ieftin, costuri sunt o multime, pe lange cele directe – materiale si timp. Asa ca mi se pare o risipa enorma sa cos ceva ce as putea sa cumpar de oriunde.
Am ajuns sa ma gandesc la asta zilele trecute, imediat ce Colette a lansat un nou tipar – Albion:

Colette’s Albion

Miercuri dimineata am vazut noul tipar (pe care il asteptam cu nerabdare) si nu m-a impresionat foarte tare. Nu pentru ca e un design destul de simplu, ci pentru ca hainele astea SUNT PESTE TOT, in toate culorile, lungimile si latimile posibile. Si de cand am vazut tiparul, parca mai des le vad. Miercuri in pauza de pranz m-am plimbat 30-40 de minute. Am vazut CEL PUTIN 15 astfel de haine, m-am plictisit de numarat dupa 12. Sunt dragute, dar daca as vrea sa port una as putea sa mi-o cumpar cu banii pe care i-as da pe tipar. Ok, iar sunt zgarcita, dar in apararea mea, imi doresc alte tipare din magazinul lor.

Colette Macaron

Macaron

Colette Rooibos

Rooibos

Tu cosi? De ce? Sau de ce nu?🙂

3 thoughts on “De ce cos(i)?

  1. Cum am citit postarea ta, fuga sa vad si eu ce tipar a lansat Collete, dupa ce a facut mare valva k va lansa noi tipare. Parerea mea este confirmata.
    Sper sa nu te supere, opinia este din perspectiva celui care deseneaza orice tipar singur: in occident e mult mai mare agitatia ( sau cum numesc ei advertisingul sau procesul de marketing ) decat produsul pe care-l vand (care in ochii mei nu reprezinta o cine stie ce valoare). Important e sati faci reclama buna, sa stii sa socializezi si sa ai designer web foarte bun. Si nu e numai cu Collete.
    Merita mult mai mult sa investesti in studierea cum se face tiparul de baza bun. Daca il ai pe acela, atunci o sa poti sa iti faci orice hainuta (si orice model) vrei tu🙂
    La ce lucruri frumoase iti ies din manute, eu sunt sigura ca o sa reusesti sa croiesti singura tiparele pe care le vrei.

      • Hm, incercam sa evit intrebarea ;)) Ok, la varsta la care am invatat sa cos, am fost nevoita pentru ca parintii nu aveau bani destui si pt haine si probabil,
        pentru ca e in “natura” mea (in familie am mai multi care se ocupa cu lucrul manual) si ca sa am o a 2-a meserie. Acum insa, cos din cu totul alte motive: din placere,
        pentru ca nu-mi convine mai deloc raportul pret/calitate la produsele din magazine, pentru ca: sa construiesc tipare si vad articolul finit este o provocare pentru mine,
        pentru ca vreau incet-incet sa am in garderoba numai hainele mele, care sa reprezinte stilul meu.

What do you think?

