Toate trenurile merg la Edgware

Merg cu metroul cam o ora pe zi, jumate dus, jumate-ntors. La dus plec de obicei cu acelasi tren care ma duce direct la munca, iar inapoi nu trebuie sa schimb daca am noroc si trenul nu merge la Edgware. Asta inseamna ca am o ora intreaga pe zi numai pentru mine😀. La inceput am petrecut-o citind, si in lunile astea doua am citit mai mult decat am citit tot anul.

De ceva vreme incerc sa prind si o super oferta la masini de cusut pe ebay. Le urmaresc pe cele mai ieftine, listate la 0.99, dar ajung sa se vanda cu 50-60, chiar 100 de lire. Una noua e 80-90, asa ca nu vad de ce ai da atatia bani pe o masina veche de 20 de ani. Or fi ele mai solide, dar macar astea noi au garantie. Ma rog, poate sunt eu prea zgarcita.

Ca sa-mi satisfac totusi nevoia de productivitate am inceput sa tricotez in drum spre munca. Fac asta de maxim 2 saptamani, dar deja am terminat partea din fata a unei bluze. Am facut niste poze dar sunt total neinteresante, inca nu arata a nimic.

Sebi e foarte fericit, zici ca aici a locuit mereu, nu a avut nevoie de perioada de acomodare. Cum a intrat in casa a zambit fericit. Ii place si pe langa casa, mai ales ca avem o gramada de parcuri in zona. Poate merge intr-un parc diferit in fiecare zi a saptamanii. Si ca sa nu ramana postul fara poze, poftim🙂 :

DSC00296

Lui Sebi ii place sa se ascunda

DSC00311

Stai linistit, nu te vede nimeni

In postul viitor, care sper sa nu fie peste inca o luna, am de gand sa va arat cum se face fusta creata de la workshop.

fusta cu buline

What do you think?

