Climb down the stairs

Toata saptamana trecuta am fost frustrata ca nimeni nu intelege ce vorbesc. Din fericire mi-am dat seama repede ca problema nu e engleza mea americaneasca, ci faptul ca vorbesc prea incet. O problema usor de rezolvat, saptamana asta a fost deja mai usoara🙂

Mai putin ieri, cand am fost la un magazin de materiale unde eu nu ii intelegeam pe ei si ei nu ma intelegeau pe mine. Probabil avea legatura cu faptul ca eu vorbeam engleza cu accent est european si ei vorbeau engleza cu accent indian. Eu cautam un material cu “hot air balloons”, ei imi ziceau ca au ceva materiale “hard”, dar fara “balloons”. No bine, am gasit alt imprimeu dragut, am luat de-o rochie si am fugit inapoi la servici.

Image

Exista aici o strada plina cu magazine de materiale de tot felul, la preturi acceptabile. Adica mai mici decat in Brasov. Si atat de multe magazine sunt, si atat de multe materiale, e ca un fel de paradis🙂

Magazinele astea par micute de afara, dar cel in care am intrat eu mai avea o camera mare la etaj si inca una la subsol.

Image

Am ales un tipar simplu simplu, pe care l-am ochit acum cateva luni, cand Gertie si-a facut vreo 5 rochii faine folosindu-l.

Simplicity 1609

4 thoughts on “Climb down the stairs

  1. Pingback: O coacăză |

  2. Pingback: Update 2 |

  3. Geo, mie mi se pare ca pentru modelul acesta de rochie, pentru ca fusta este in forma de “A”, materialul trebe sa fie un pic batos, altfel no sa stea forma de “A” si o sa arate urat. Zic asta pentru ca am impresia ca materialul ales (viu colorat) este mai moale. Succes si spor la cusut!

    • Hei! Nici eu nu cred ca o sa stea in forma de A, darnucred ca o sa arate nici urat🙂. O sa arate ca o fusta in forma de A dintr-un material moale😀. Ai vazut variantele lui Gertie? Nici ale iei nu sunt batoase toate.

What do you think?

