Update 1

In gara din Brasov si in Otopeni nu exista covrigei Dr Krantz. Speram sa iau vreo 3 pungi cu mine. Vezi coltul gol in dreapta sus? Acolo era Dr Krantz cu masline si costau 5 lei. Toate vendomatele arata la fel. Sunt goale in dreapta sus.20.gif
Mai sunt 15 de minute pana la imbarcare si nu stiu daca sunt 50 de persoane pe aici. Am numarat – 33. La Wizz era o coada cat trei porti, desi biletul e mai scump decat la Tarom. Si nici nu primesc o maslina, o grisina…

 

Update la update – Avionul a fost plin pana la urma. S-a umplut jumatate cu o ehipa de fotbal din Moldova – FMF scria pe echipamentul lor complet JAKO. Si sosetele erau Jako.

Am terminat de citit cartea in mai putin de o ora de la decolare, iar urmatoarea nu era usor de accesat. Asa ca am incercat sa alung plictiseala ascultand discutiile din jurul meu. De la vecinii de canapea am aflat ca chef Sorin de la Masterchef a lucrat pe vas ca second cook. Second cook care vine dupa first cook care vine dupa sous-chef care vine dupa chef. Trebuia sa inceapa si el de undeva.🙂

Vecinii din spate erau o familie de romani cu un baietel care a crescut probabil in UK. Parintii vorbeau cu copilul in romana, copilul vorbea cu parintii in engleza. Si au zis o gluma buna de care m-am prins cam greu😐

– How do you call a deer with no eyes?
– No idea.
– How do you call a deer with no eyes and no legs?
-Still no idea.

 

4 thoughts on “Update 1

  1. Mai am eu punguta de covrigei cu masline din care ai gustat inainte sa pleci – mai sunt vreo 3…nu ii mai mananc..ii pastrez pentru cand te vei intoarce..:) te pup

  2. cu greu m-am prins si eu de gluma ;))
    how is UK?🙂
    Si do not worry.. Dr. Krantz va fi mereu cu tine.. in suflet asa :p

    And guess what.. azi a sosit tonomatul de cafea ;))

What do you think?

