Patrones 307 – Rochie Desigual

Marturisire: nu sunt cea mai organizata persoana. Cred ca asta e motivul pentru care postez rochia asta acum, desi am alte doua chestii gata dinainte ca macar sa ma apuc de rochie.

Image

Tiparul folosit e dintr-o revista Patrones din 2011. Am scos marimea 44, si nu am facut proba. Modelul avea oricum lejeritate, iar dupa ce am masurat partile tiparului am fost sigura ca o sa imi vina.

Image

Modificarile aduse tiparului sunt destul de evidente: am scurtat maneca, am lungit bustul cu 2 cm si am renuntat la fusta balon. Nu cred ca s-ar fi potrivit materialului oricum. Am folosit o vascoza matasoasa, care cade fooarte greu…

Image

…si care se destramagroaznic. Dar am avut rezervele de cusatura suficient de mari sa-mi permita ca dupa ce am cusut fiecare parte sa tai cate 0,5cm si sa surfilez.

Image

Alta bataie de cap a fost ca acele mele standard lasau gauri mari in tesatura. Asa ca am scos cutiuta nou nouta cu ace super fine cumparate de ceva vreme, dar care nu avut ocazia sa-si dovedeasca utilitatea.

Image

Nu eram beata, imi batea soarele in ochi😀

Am deviat putin, dar revin la modificarile tiparului, pentru ca mai sunt 2, mai putin evidente. In revista, partea de sus era captusita cu acelasi material. Eu nu am avut suficient si a trebui sa fac dubluri doar pentru decolteu. Rochia a iesit destul de larga in talie. In revista, talia se strange cu un cordon cu flori aplicate. Eu am cusut elastic pe rezervele din talie si voi purta rochia cu o curea simpla.

Image

E foarte fain materialul, in magazin mai era si pe albastru si pe mustar. Se cam sifoneaza, vedeti mai sus manecile. Totusi, aici purtasem rochia cel putin vreo 5 ore inainte sa fac pozele.

Urmeaza in curand sacoul lui Sebi, o rochie rosie si un cardigan:

Image

One thought on “Patrones 307 – Rochie Desigual

  1. Pingback: New year, new language, no sewlution | Made in my living room

What do you think?

