Un sacou dungat pentru cel mai fain baiat (I)

Ha! Cel mai fain baiat de 2 ani de la mine din casa adica🙂

La nunta la care am fost in rochia galben cu mov l-am luat si pe Sebi pentru cateva ore. Sacoul lui l-am terminat in ziua nuntii – si am avut noroc ca nunta sa inceapa abia la 4.🙂

Cand acest sacou era inca doar un plan, ma plangeam pe forumul Lucru de mana ca nu gasesc bumbac creponat in Brasov.  O colega de forum din Bucuresti foarte draguta si foarte amabila avea 2m cumparati si s-a oferit sa mi-i trimita. Multumesc, Ioana!

Bumbacul avea dungile pe orizontala, asa ca am croit toate piesele pe firul de batatura. Am dublat apoi fiecare parte cu o testuta tare de dumbac taiat pe fir drept, pentru forma si tinuta. Dublura asta a fost suficient de rigida si nu am folosit alte metode de intarire a fetelor. Pentru maneci am dublat doar partea de sus, sa se aseze bine capul manecii, iar restul manecii a fost dintr-un singur strat. M-am gandit ca e mai comod la purtat asa.

Sacou

Am inceput sa cos dublura de mana, aproape de linia de coasere.

Sacou

Dar mi-am dat seama ca oricum am prea putin timp si am continuat sa cos dublurile la masina.

Sacou baieti

In caz ca va interesa, am gasit camera.🙂 Acum inca mai astept poze cu Sebi de la nunta, imbracat in sacou. Sau sa ii fac altele?

Update: Vezi sacoul aici

One thought on “Un sacou dungat pentru cel mai fain baiat (I)

  1. Pingback: Un sacou dungat pntru cel mai fain baiat (II) |

What do you think?

