Hack you, Jason Wu! (I)

Am lansat o noua provocare la croitorie pe forumul Lucru de mana – Fusta in 2+culori. Provocarea consta in folosirea unui tipar de fusta compus din mai multe piese sau sa modificarea unui tipar de fusta simpla, taindu-l dupa plac si inspiratie. Cele 2 sau mai multe culori trebuie sa rezulte prin taierea pieselor din materiale diferite, si nu prin folosirea unui singur material imprimat. E si o metoda buna de a scapa de resturile mici de material la care nu vreti sa renuntati🙂. Aceasta provocare e in primul rand pentru mine, pentru ca anul trecut nu am cusut nicio fusta, iar la inceputul anului mi-am propus sa cos cel putin una.

Am ales ca inspiratie aceasta fusta a lui Jason Wu, fusta ce s-a vandut la pretul modic de ~600de euro. Acum e sold out, ca altfel o cumparam si eu🙂

Jason Wu

Inspiratie e putin spus, am copiat-o aproape in totalitate🙂. Procesul a decurs cam asa:

1. Am facut un tipar de fusta dreapta/conica/usor evazata

2. L-am copiat pe folie de plastic si am desenat o betelie lata si liniile care delimiteaza culorile.

3. Am decupat fiecare piesa, iar la betelie am inchis pensele

Sunt totusi cateva diferente intre fusta mea si fusta de “inspiratie”. A mea are o bata lata de 7cm si va avea alb in loc de crem, fortata de materialele din dotare. Originalul are spatele exact ca fata, eu cred ca il voi face negru in intregime.

Va urma.

Update: vezi fusta aici

One thought on “Hack you, Jason Wu! (I)

  1. Pingback: Hack you, Jason Wu! (II) |

What do you think?

