Planuri pentru 2013

1. Vreau sa cos mai mult. Macar 4 ore pe saptamana. Suna putin, dar sunt multe saptamani de cand nu am mai cusut nimic. 4 ore pe saptamana inseamna cam 200 de ore pe an, timp suficient sa fac 2,5 jachete couture.

2. Vreau sa cos un quilt. Am gasit pe Craftsy un curs gratuit – Block of the Month. In fiecare luna apare o lectie cu 1-2 tipuri de bloc pe care trebuie sa le faci, iar pana la sfarsitul anului ai suficiente pentru un quilt 150×160. Mi-e mai comod asa decat sa incep studiu individual. Si asa ma plang de timp🙂. Acesta e rezultatul final din curs:

3. Vreau sa cos mai multe fuste. O sa fie usor, pentru ca in 2012 nu am cusut niciuna.

4. Vreau sa cos cele doua jachete de pe bara din dreapta. 8804 e un tipar Claire Shaeffer pentru o jacheta Chanel. Am citit ca instructiunile ei sunt foarte detaliate, contin toate tehnicile couture de care ai nevoie pentru a construi jacheta. In plus, maneca e formata din 3 piese, nu am mai vazut asta pana acum!🙂

5. Vreau sa cos cat mai multe rochii. Am ochit cateva tipare:

Butterick    5846

Butterick 5846

Butterick    5851

Butterick 5851

Eliza M

Eliza M

6. Vreau sa cos si pentru ei.

Vreau sa cos!

8 thoughts on “Planuri pentru 2013

  1. Pingback: New year, new language, no sewlution | Made in my living room

  2. Pingback: Hack you, Jason Wu! (II) |

  3. Pingback: Pantone color contest Pattern Review (I) |

  4. Pingback: Hack you, Jason Wu! (I) |

  5. Pingback: January – Block of the month 2013 |

What do you think?

