O fapta buna nu ramane niciodata nerasplatita

Vara trecuta am facut doua bluze cu volan pe care le-am postat pe BurdaStyle.

Burda 08/2009

Burda 08/2009

Poppykettle, care are un blog plin de tutoriale faine si creatii minunate, a lasat un comentariu in care spunea cat de mult ii place bluza si ca va incerca sa gaseasca revista din care am luat eu tiparul. Eu m-am gandit sa fac o fapta buna si am copiat tiparul pe marimea ei, l-am pus in plic si l-am trimis in Australia🙂. Inainte de Craciun, Poppykettle a postat bluza facuta dupa acest tipar. Ea a acordat mai multa atentie si timp aceste bluze, a facut o proba in urma careia a stramtat-o, a adaugat o pensa la bust si a renuntat la manecile cazute. Pentru a ajunge la forma finala a bluzei a lucrat 7 ore si jumatate. Dar rezultatul este pe masura!

Materialul folosit de ea este un voal de bumbac de la Tessuti care se numeste “Then Smell The Mauve” si mi-a trimis si mie 1 metru! Multumeeeeesc!

Daca l-a trimis in decembrie nu cred ca il primesc mai devreme de februarie. Am timp sa ma hotarasc ce fac cu el, mai ales ca o sa fie ceva pentru primavara tarzie/vara.🙂

Thank you, Poppykettle!

2 thoughts on “O fapta buna nu ramane niciodata nerasplatita

  1. Pingback: Pantone color contest Pattern Review (I) |

What do you think?

