Mini targ de Craciun

Acum aproape doua trei (am inceput sa scriu de mult) saptamani, pe 12 decembrie, intr-o miercuri, s-a organizat un targ de Craciun la noi la birou.

Erau pe putin vreo 25°C, dar trebuia sa-mi fac reclama la caciuli, nu?🙂 Pe langa pufoseniile de caciuli, m-am prezentat si cu 2 cheescake fara cheese, à la Olivia Steer. Le-am taiat pe fiecare in cate 8 felii care s-au dus rapid.

Ana, cu 3 zile inainte sa nasca🙂

Anda, cu bijuterii si quilling

De la Iulia m-am indopat cu tarte, briose si bomboane

Manusile sclipicioaso-pufoase au fost vedete. S-au dat toate si cred ca urmeaza sa se mai faca si la comanda🙂

Imi pare rau ca nu am lut si eu un glob de la Andreea

Si vecina mea, Moni, m-a ingrasat cu inca vreo cateva macaroons, briose si turta dulce

Suntem o mare echipa de indemanatici!🙂

What do you think?

