Am gasit-o!

Acum cateva saptamani eram in cautarea unei haine de iarna pentru el. Oferta din magazine e dezamgitoare cel putin, asa ca am inceput sa caut tipare. Daca tot cos, sa-i cos si lui!🙂

Burda 03/2009

Burda 03/2009

Burda 03/2009

Modelul asta din Burda 03/2009 era cel mai aproape de ceea ce aveam in gand. Din fericire, numarul din martie 2009 se afla in colectia mea🙂. Am scos tiparul marimea cea mai mica, l-am lungit putin, am eliminat mansetele si am lungit si manecile. Am facut proba cu tiparul scos pe nailon si am hotarat sa mai scot cate 1 cm de la fata si spate.

Materiale

Materiale folosite:

– stofa cu 80% lana; am cumparat 2,5 m si a ramas putin

– captuseala matlasata pentru fata si spate

– captuseala simpla pentru maneci

– termocol pentru fete, guler si clapete buzunar

– nasturi din colectia mostenita de la bunica lui

BUGET – putin peste 100 de lei, maxim 130

Butoniere

Pentru butoniere am urmat tutorialul lui Gertie. Mi se par cele mai potrivite butoniere pentru haine groase de stofa. (e groaznic sa fotografiezi detalii pe negru)

Capul manecii

Pentru ca am folosit captuseala matlasata care oferea deja sustinere umarului, nu am mai pus si pernite. In schimb am intarit capul manecii tot cu o bucata de captuseala matlasata, asa cum am invatat de la Sherry.

Am terminat haina de aproape o luna, dar nu am reusit sa fac poze faine pana acum😦. Poate fac un update vreodata.

3 thoughts on “Am gasit-o!

  1. Buna Geo,
    Felicitari pentru toate lucrusoarele realizate!
    Mai ai cumva tiparul? Si eu caut sa ii fac lui Dani ceva de genul…iar modelul este foarte reusit🙂
    Multumesc,
    Oana

What do you think?

